دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته

امروزه وجود دوربین مدار بسته در هر مکانی که دارای اشیا با ارزش باشد مرسوم گردید ه است .حتی برخی از اصناف جهت اخذ مجوز کسب ملزم به نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته می باشند.

با توجه به اهمیت روز افزون امنیت در مقوله ی کسب و کار دوربین مدار بسته به عنوان مهم ترین حسگر و عامل امنیتی در هر مکان به شمار می آید.

دوربین مدار بسته

یک سیستم مدار بسته علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم به پیگیری یافتن سارق پس از وقوع جرم نیز کمک می کند.

برای نصب یک سیستم مدار بسته باید در نظر داشته باشید که توقع شما از یک سیستم امنیتی مدار بسته چیست ؟ آیا فقط به دریافت تصاویر کلیات محل نیاز دارید و یا اینکه جزییات نیز برای شما مهم می باشد و این یکی از مهم ترین مواردی است که قبل از نصب دوربین مدار بسته باید با کارشناس آن مطرح کنید.

مورد بسیار مهم دیگر ، فضاهای مورد نیاز جهت پوشش دقیق تر می باشد.چنانچه محل خاصی برای شما اولویت دارد آن را نیز با کارشناس مطرح کنید.

یکی از موارد بسیار مهم برای نصب دوربین مدار بسته میزان بودجه شما می باشد.دوربین مدار بسته تحت شبکه گرانترین نوع سیستم مدار بسته و همچنین نوع آنالوگ ارزانتذین نوع آن می باشد.مشخص است که هزینه بیشتر برابر است با کیفیت تصویر بالاتر و رضایتمندی بیشتر.

دوربین مدار بسته

با توجه به طیف وسیع کاربرد دوربین مدار بسته در صنعت ، خانه و سایر اماکن انواع مختلف و با قیمت متفاوتی از این محصول در بازار موجود می باشد.انتخاب نوع مناسب همواره می تواند ضمن صرف هزینه معقول ، کارایی بهتری را حاصل می کند.

امروزه سیستم های امنیتی مدار بسته امکانات بسیاری را به مشتریان عرضه می کنند.توانایی انتقال تصویر و همچنین ارتباط دو طرفه ، به اشتراک گذاری تصویر ، ظبط تصاویر در بازه های طولانی مدت و بسیاری امکانات دیگر در اختیار شما قرار دارند تا بتوانید امنیت اماکن خود را هر چه بهتر تضمین نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.