فروش دوربین مدار بسته

فروش دوربین مدار بسته

شرکت فنی و مهندسی ایلیا دیتا مجری فروش دوربین مدار بسته نصب و راه اندازی سیستم های مانیتورینگ ، هوشمند سازی مدارس

فروش دوربین مدار بسته نیاز به تخصص کافی فرد فروشنده دارد تا بتواند به درستی نیاز مشتری را آنالیز کند و تجهیزات مناسب را به او پیشنهاد دهد.گاهی اوقات بوسیله اشتباه در جانمایی دوربین مدار بسته و همچنین انتخاب تجهیزات نا مناسب ، هزینه های نصب و راه اندازی یک پروژه  چندین برابر شده و موجب نارضایتی مشتری می گردد.

به عنوان مثال قرار گرفتن لنز دوربین در مقابل نور آفتاب ممکن است قسمتی از تصویر دوربین را سفید کند که اصلا قابل قبول نیز.همین حالت ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که یک دوربین به ناچار در مقابل نور آفتاب نصب شده است و مجهز به تکنولوژی WDR نمی باشد.در این حالت هر تغییر جهت نور آفتاب می تواند قسمتی از تصویر را تحت تاثیر قرار دهد.

مورد دیگر که لازم است جهت فروش دوربین مدار بسته در نظر گرفته شود این است که گاهی اوقات فواصلی مد نظر مشتری هستند که توسط نصب دوربین در محلی خاص قابل پوشش نیستند.انتخاب لنز دوربین مدار بسته موردی بسیار بسیار مهم جهت بدست آوردن کادر تصویر مناسب می باشد و هر دوربینی را با هر سایز سنسور تصویر را نمی توان در هر مکانی نصب کرد.

به عنوان مثال برای پوشش یک اتاق کوچک استفاده از لنز مرسوم3.6 میلی متری توصیه نمی گردد.زیرا باعث می شود کادر تصویر زیادی را از دست بدهیم.این در حالی است که در فضای بزرگ استفاده از لنز دوربین مدار بسته با سایز 2.8 میلی متر توصیه نمیگردد.زیرا علاوه بر دور نشان دادن تصویر باعث کروی به نظر رسیدن تصویر در اطراف کادر می شود.

بسیاری نکات فنی مهم وجود دارند که در فروش دوربین مدار بسته توسط همکاران و رید آن توسط مشتری باید در نظر گرفته شود و بسیار مهم است که تمامی مشتریان و همکاران نکات اصلی و کلیدی را در نظر بگیرند تا رضایت مشتری به بهترین شکل فراهم گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.